wsh.net.pl

Wyższa Szkoła Handlowa – studiuj razem z nami

Gdzie najtaniej kupić artykuły do biura lub firmy? Znamy odpowiedź !

Artykuły biurowe, sprzęty i akcesoria komputerowe to podstawa każdego biznesu! Bez względu na to, czy jest się najmniejszym przedsiębiorcą, czy trochę większym, czy korporacją, każdy biznes ich potrzebuje. Papier, koperty, skoroszyt, teczki, zszywacz, tusz- to podstawowe elementy wyposażenia każdego biura i artykuły biurowe, które się zużywają, dlatego adres sprawdzonego dostawcy jest cenną rzeczą.

Gdzie kupować artykuły biurowe online z korzyściami?

Artykuły biurowe, sprzęty i akcesoria komputerowe to podstawa każdego biznesu! Bez względu na to, czy jest się najmniejszym przedsiębiorcą, czy trochę większym, czy korporacją, każdy biznes ich potrzebuje. Papier, koperty, skoroszyt, teczki, zszywacz, tusz- to podstawowe elementy wyposażenia każdego biura i artykuły biurowe, które się zużywają, dlatego adres sprawdzonego dostawcy jest cenną rzeczą.

Dobry dostawca oferuje szeroki wybór produktów, atrakcyjne ceny i specjalną ofertę dla stałych klientów oraz dostarcza wszystko na czas. Te trzy cechy łączy hurtownia M&M Partner’s.

Ponad 60 tys. produktów i ciągle pojawiają się nowe

Jednym z kluczowych parametrów wyboru dostawcy artykułów biurowych jest asortyment. Szeroka gama produktów to gwarancja, że zawsze nabędzie się towar w jednym miejscu. Oznacza to oszczędność czasu i pieniędzy (na dostawach). M&M Partner’s ma w ofercie ponad 60 tys. produktów, które zaspokoją potrzeby na artykuły biurowe najbardziej wymagających klientów.

W ofercie hurtowni jest wszystko, czego potrzebują biura, firmy, placówki edukacyjne i różnego rodzaju instytucje. Począwszy od skoroszytu, przez sprzęt biurowy, po chemię.

Szybka realizacja zamówień

Hurtownia papiernicza Warszawa realizuje sprzedaż internetową z wysyłką na terenie całej Polski. Towar dostarcza kurier współpracujący z M&M Partner’s bądź wybrany przez klienta. Zamówienia realizowane są w krótkim czasie.

M&M Partner’s działa na rynku papierniczym kilkanaście lat, zajmując się zaopatrzeniem biur, instytucji i placówek edukacyjnych. Doskonale wiedzą, czego potrzebuje biuro i kupując u nich z tej wiedzy można czerpać.

Usługi dodatkowe w cenie

Zamawiając nowy tusz do xero przedsiębiorca nie musi wiedzieć jak go wymienić. Jednak tu pojawia się dylemat, oglądać filmiki instruktażowe, przeglądać internet, poprosić kogoś o pomoc? Decydując się na artykuły biurowe w M&M Partner’s klient może otrzymać dodatkową usługę, jak wymiana tuszu w cenie. Dzięki temu ściąga ze swoich barków, co prawda niewielki, ale uciążliwy problem, który w jakiś sposób musi rozwiązać. Kupując w tej hurtowni problem nie istnieje.

Indywidualne podejście

W większości sklepów klient jest głównie liczbą z rachunku, który zostawił w sklepie. Często zapamiętani pozostają tylko klienci, którzy zostawiają wysokie kwoty. W M&M Partner’s każdy klient spotyka się z indywidualnym podejściem. Bez względu na to, czy kupuje skoroszyt, kilka teczek i długopisy, czy wszystkie urządzenia biurowe i meble.

W przypadku dostawcy artykułów biurowych, dobry kontakt i indywidualne podejście mają istotne znaczenie we współpracy. M&M Partner’s ma dla stałych klientów, oprócz opieki handlowca, rozbudowany program lojalnościowy. Jest on oparty na zbieraniu punktów, które następnie są wymieniane na bon Sodexo. Kolejne profity, to dodatkowy system rabatowy i specjalne ceny na różne produkty. Aby zapisać się do programu lojalnościowego, pierwszym krokiem jest kontakt z hurtownią.

Realizacja zamówień specjalnych

Artykuły biurowe dostępne w M&M Partner’s to szeroka gama produktów, ale są też takie rzeczy, których w ogóle znalezienie na rynku nie jest łatwe. W tej hurtowni można złożyć zamówienie na towar, który jest trudniej dostępny albo co do którego klienci mają określone wymagania.

M&M Partner’s ma również bogatą ofertę artykułów szkolnych i przy okazji można też kupić dzieciom, wszystko co jest niezbędne do nauki.